Στο σπίτι χωρίς το μωρό της η Κατερίνα Παπουτσάκη


Στο σπίτι χωρίς το μωρό της η Κατερίνα Παπουτσάκη

Για ποιο λόγο το μωρό έμεινε στο μαιευτήριο;

Εξιτήριο από το ιδιωτικό μαιευτήριο όπου έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί πήρε το μεσημέρι της Τρίτης η Κατερίνα Παπουτσάκη. Η ηθοποιός βρίσκεται πλέον στο σπίτι της, χωρίς όμως το γιο της, καθώς γεννήθηκε πρόωρα, λίγες μέρες πριν μπει στον 9ο μήνα. Ο μικρός χαίρει άκρας υγείας, όμως έπρεπε να μείνει για λίγες μέρες ακόμη στο μαιευτήριο.

Tags κατερινα παπουτσακη


# ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




# Διαβαστε Περισσοτερα




Query time: 0.0570 s (13 Queries.) // Parse time: 0.0206 s // Total time: 0.0776 s // Source: cache

×
×
CLOSE X
CLOSE X
CLOSE X