Η ιδανική εξόρμηση για το σαββατοκύριακο στο νησί

Υπέροχη φιλοξενία και μαγευτική θέα.

Γύρω στο μεσημέρι Παρασκευής ξεκινήσαμε από Λευκωσία για Λεμεσό με προορισμό το Royal Apollonia και εννοείται ότι στις αποσκευές είχα πάρει μαζί το περσινό μου μαγιό, γιατί ο καιρός και οι υποχρεώσεις δεν μου επέτρεψαν ακόμα να προμηθευτώ καινούργιο και ήλπιζα ότι θα έκανα το πρώτο μου μπάνιο για φέτος.

Φτάσαμε στο ξενοδοχείο γύρω στη 1 το μεσημέρι και στην είσοδο μας υποδέχθηκαν οι υπόλοιποι από το media group που μόλις είχαν αφιχθεί. Αφού κάναμε check in και τακτοποιηθήκαμε στα γρήγορα στα δωμάτιά μας (σου έχω room tour) κατεβήκαμε αμέσως για lunch.

Είχαν ετοιμάσει για εμάς χώρο στη βεράντα του εστιατορίου Alati και φυσικά επέλεξα spot με θέα στη θάλασσα. Τα πιάτα που μας σέρβιραν ήταν εμπνευσμένα από την ελληνική κουζίνα, με πλούσιες και μοναδικές γεύσεις, χρησιμοποιώντας τοπικές πρώτες ύλες και παραδοσιακά μπαχαρικά που απογείωναν τη γεύση στον ουρανίσκο.

Λίγο η θέα της θάλασσας, λίγο το αεράκι (καθώς δεν είχαν πιάσει ακόμα οι ζέστες για τα καλά) και λίγο η καλή παρέα, μας βρήκε το απόγευμα. Και αφού απολαύσαμε το καφεδάκι και το πιο συγκλονιστικό τιραμισού που έχω φάει ποτέ, ανεβήκαμε στο δωμάτιο για λίγη ξεκούραση και να ετοιμαστούμε για το cocktail evening σουαρέ.

Γύρω στις 7 το απόγευμα κατεβήκαμε στον χώρο της πισίνας, όπου σιγά σιγά ο ήλιος άρχισε να δύει και το ολόγιομο φεγγάρι άρχισε να ξεπροβάλλει. Εκεί μας περίμεναν cocktails υπό τους ήχους jazzy μουσικής στο σαξόφωνο

Κατόπιν, το ραντεβού δόθηκε στο akakiko. Έναν uber chic χώρο με κομψά elements στη διακόσμηση εμπνευσμένα από στοιχεία της ιαπωνικής κουλτούρας. Δοκιμάσαμε πιάτα αυθεντικής ασιατικής κουζίνας σε ένα από τα πιο δημοφιλή εστιατόρια του νησιού, το οποίο αποτελεί μέρος του ξενοδοχείου.

Η βραδιά όμως δεν τελείωσε εκεί καθώς επισκεφθήκαμε το κομψό Luna lounge του ξενοδοχείου για ένα τελευταίο ποτό. Εκτός από την κομψότητα που επικρατεί με γήινες και pastel επιλογές όσον αφορά στη χρωματική παλέτα, το vibe που ένιωσα ήταν άκρως peaceful, ιδανικό για στιγμές χαλάρωσης, ότι ακριβώς επιζητούσα για να απολαύσω το ποτό μου.

Και εντάξει, δεν θα σου το κρύψω. Κάθε φορά που επισκέπτομαι ένα πεντάστερο ξενοδοχείο για αυτό που ανυπομονώ περισσότερο είναι το πρωινό του. Και το Royal Apollonia δεν με απογοήτευσε. Πληθώρα επιλογών και σε αυτή την περίπτωση, ασχέτως ότι επέλεξα αυτό που επιλέγω πάντα... pancakes με maple syrup και καρύδια. Η κυπριακή γωνιά με τοπικές επιλογές για πρωινό σίγουρα ήταν κάτι που κεντρίζει το ενδιαφέρον στο μπουφέ και δεν το συναντώ συχνά.

Λίγο πριν ολοκληρώσουμε τον πρωινό μας καφέ, μας ενημέρωσαν πως στο ξενοδοχείο φιλοξενείτο μία κυρία γύρω στα 80 από τη Βρετανία, η οποία επιλέγει το Royal Apollonia πέραν των τριών δεκαετιών. Μάλιστα επρόκειτο για την 50η της φορά! Είχαμε μία σύντομη κουβέντα μαζί της όπου μοιράστηκε μαζί μας πως ξεκίνησε να επισκέπτεται το ξενοδοχείο στα μέσα της δεκαετίας του ’80 με τον σύζυγό της κι όταν εκείνος “έφυγε” από τη ζωή, εκείνη εξακολουθεί να έρχεται με την κόρη της. Πλέον νιώθει το προσωπικό στο Royal Apollonia ως οικογένεια και το ξενοδοχείο ως σπίτι της. Οι αγαπημένοι της μήνες για να πραγματοποιεί το ταξίδι στην Κύπρο είναι ο Απρίλιος και ο Σεπτέμβριος.

Γύρω στο μεσημέρι κάναμε check – out. Μπορεί να μην έκανα το πρώτο μου μπάνιο, λόγω καιρού (γιατί ήθελα να το ζήσω στην εξωτερική πισίνα) ωστόσο, ήταν το ιδανικό getaway για το τέλος της εβδομάδας και λάτρεψα όλους τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί για την ευγένεια και τη φιλοξενία τους.

Περισσότερες πληροφορίες για το Royal Apollonia θα βρείτε εδώ

* Ευχαριστώ το Royal Apollonia για τη φιλοξενία και τη Marketway για την πρόσκληση.

Tags Royal Apollonia

# ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

# Διαβαστε Περισσοτερα

Query time: 2.7698 s (232 Queries.) // Parse time: 0.2710 s // Total time: 3.0408 s // Source: database