Πήλιο: Ένας προορισμός για όλες τις εποχές του χρόνου!

Ο τόπος τον οποίο είχαν διαλέξει οι δώδεκα Θεοί του Ολύμπου ως καλοκαιρινή κατοικία

Πήλιο, το Βουνό των Κενταύρων. Ένας τόπος τον οποίο είχαν διαλέξει οι δώδεκα Θεοί του Ολύμπου ως καλοκαιρινή κατοικία. Σήμερα το επιλέγουν δεκάδες χιλιάδες τουρίστες και τους 12μήνες του χρόνου. Το Βουνό γίνεται συνώνυμο με ημέρες ξεκούρασης και διασκέδασης. Προσφέρονται όλες οι μορφές εναλλακτικού τουρισμού: διαδρομές με άλογα, διαδρομές με ποδήλατα του Βουνού, πεζοπορία, ορειβασία, καταδύσεις, ιστιοπλοΐα και ψάρεμα. Το Βουνό των Κενταύρων είναι το ίδιο όμορφο και μαγευτικό όλες τις εποχές του χρόνου. Εκεί ο επισκέπτης θα γευτεί τα φημισμένα γλυκά του κουταλιού, θα δοκιμάσει τα υπέροχα φρούτα, τα μήλα, τα αχλάδια και τα κεράσια, και θα μαγευτεί από το άρωμα της γαρδένιας. Εκεί βρέθηκα στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου, όπου είχα την ευκαιρία να θαυμάσω την φθινοπωρινή του μαγεία, αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Αυτό οφείλεται στην άρτια διοργάνωση εξαήμερης εκδρομής από το Ινστιτούτο Ελληνικού Πολιτισμού σε συνεργασία με το Skylab Travels. Το ταξίδι ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου, 21 Νοεμβρίου και ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης, 26 Νοεμβρίου.

Το χρονικό
Το ταξίδι μου ξεκίνησε το μεσημέρι του Σαββάτου, 21 Νοεμβρίου, με την αναχώρηση από το Αεροδρόμιο Λάρνακας προς το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης "Μακεδονία". Στο πανέμορφο Πήλιο και δη την Πορταριά όπου διέμενα έφτασα γύρω στις εννέα το βράδυ. Το ξενοδοχείο όπου διέμενα ήταν το Kritsas. Την επομένη, νωρίς το πρωί, μας περίμενε –εμένα και το υπόλοιπο γκρουπ- ένα πλούσιο πρόγευμα. Αφού φάγαμε, ξεκινήσαμε με το λεωφορείο για να γνωρίσουμε κι άλλα μέρη του πανέμορφου Πηλίου. Πρώτος σταθμός τα Χάνια, όπου βρίσκεται το χιονοδρομικό κέντρο Αγριόλευκες με καταπληκτική θέα στον Παγασητικό από τη μιά και το Αιγαίο από την άλλη. Ακολούθως συναντάμε τον Κισσό, ένα χωριό κρυμμένο μέσα σε πυκνό δάσος. Ακολουθεί προσκύνημα στην Αγία Μαρίνα, τρίκλιτη βασιλική του 1650, που ανακαινίσθηκε το 1745. Μέσα σε πανέμορφη διαδρομή κατηφορίσαμε για τον παραθαλάσσιο Αη Γιάννη όπου το καταπράσινο βουνό φιλάει την κρυστάλλινη θάλασσα και κάνουμε βόλτα στο γραφικό λιμάνι της Νταμούχαρης όπου γυρίστηκε η παγκοσμίου φήμης ταινία "Μάμμα Μία". Συνεχίζουμε με επίσκεψη στην ωραία Τσαγκαράδα με την λιθόστρωτη πλατεία της, τα θεόρατα πλατάνια και τις αρχαίες εκκλησίες με τις σπουδαίες τοιχογραφίες. Πραγματοποιούμε προσκύνημα στον ιερό ναό Αγίων Ταξιαρχών του 1746 μ.χ. με  το Βενετσιάνικου τύπου τέμπλο και επιστρέφουμε στα ξενοδοχεία μας.

Στο μπαλκόνι του Πηλίου
Την τρίτη μέρα του ταξιδιού, κάνουμε βόλτα στην γειτονική Μακρυνίτσα, στο λεγόμενο μπαλκόνι του Πηλίου με φόντο την πόλη του Βόλου και τον Παγασητικό Κόλπο κι επίσκεψη στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Ιστορίας Πηλίου. Στην συνέχεια κατηφορίζουμε για το Βόλο. Προχωράμε για το χωριό  Μηλιές με περιήγηση στην εκκλησία Παμμεγίστων Ταξιαρχών, στο Μουσείο Σιδηροδρόμου και στον Γυναικείο Συνεταιρισμό στη γειτονική κοινότητα Βυζίτσας. Η όμορφη μέρα ολοκληρώνεται με επίσκεψη στο χωριό Χόρτο. Την επομένη, με τις αποσκευές μας κατηφορίζουμε για τον Βόλο με τελικό προορισμό την Θεσσαλονίκη, όπου και διαμείναμε άλλες δυο μέρες και μετά επιστρέψαμε στην Κύπρο. Βέβαια, πέραν των χωριών που αναφέρθηκαν στο ρεπορτάζ, ο επισκέπτης που θα βρεθεί στο Πήλιο μπορεί να απολαύσει και δεκάδες άλλα χωριά και να περάσει τέλεια.

Tags πηλιο, Ταξιδι, Ελλάδα, ΧΩΡΙΟ

# ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

# Διαβαστε Περισσοτερα

Query time: 0.0057 s (13 Queries.) // Parse time: 0.0386 s // Total time: 0.0443 s // Source: cache