Το βίντεο στο καμαρίνι και ο ενθουσιασμός τους.
Ύστερα από εβδομάδες φημών, η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή επιβεβαίωσαν το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου τη συνεργασία τους για τη νέα χειμερινή σεζόν, μέσα από μια κοινή ανάρτηση στα social media.
Οι δύο αγαπημένες λαϊκές ερμηνεύτριες θα εμφανίζονται μαζί στη σκηνή του NOX, σε ένα από τα πιο πολυσυζητημένα μουσικά σχήματα της χρονιάς.
Στο βίντεο που δημοσίευσαν, οι δύο τραγουδίστριες ερμηνεύουν επιτυχίες η μία της άλλης, δίνοντας μια πρώτη γεύση από όσα θα παρουσιάσουν επί σκηνής.
«Ωραία θα περάσουμε», λέει η Δέσποινα Βανδή στο τέλος του βίντεο, προαναγγέλλοντας έναν χειμώνα γεμάτο μουσική και μεγάλες επιτυχίες.